big bang

big bang

big bang

big bang

دالی پارتون در کتاب جدیدش به شت درزها سبک نمادین خود می‌رود.

 دالی پارتون، خواننده افسانه‌ای کانتری، در کتابی که در اکتبر امسال منتشر می‌شود، درباره لباس‌ها و لباس‌هایی که به شکل‌گیری حرفه‌اش کمک کرد، می‌نویسد.

دالی پارتون در حال آواز خواندن و نواختن گیتار روی صحنه

 دالی پارتون، خواننده افسانه‌ای کانتری، در کتابی که در اکتبر امسال منتشر می‌شود، درباره لباس‌ها و لباس‌هایی که به شکل‌گیری حرفه‌اش کمک کرد، می‌نویسد.

دالی پارتون در حال آواز خواندن و نواختن گیتار روی صحنه
دالی پارتون، اسطوره موسیقی کانتری، به همان اندازه که به خاطر استایل‌هایش مشهور است، آهنگ‌های بی‌شمارش مانند «جولین» و «۹ تا ۵» است. این جنبه از حرفه ماندگار پارتون تمرکز کتاب بعدی این پیرمرد 77 ساله است.

پارتون چهارشنبه اعلام کرد که پشت درزها: زندگی من در بدلیجات را در 17 اکتبر منتشر می کند. این کتاب به طرفداران نگاهی درونی به آرشیو لباس شخصی پارتون می دهد و سیر تحول سبک او را از زمان انتشار اولین آلبومش در سال 1967 مستند می کند.

پارتون در بیانیه ای گفت: "امیدوارم از نگاهی به زندگی من در لباس و مو لذت ببرید و با برخی از افراد بزرگی که به شکل گیری زندگی و ظاهر من کمک کرده اند، آشنا شوید." پارتون با هالی جورج وارن، روزنامه‌نگار، نویسنده زندگی‌نامه جنیس جاپلین 2019، جانیس: زندگی و موسیقی او، نویسنده است.

دالی پارتون به عنوان یک اسم حیوان دست اموز پلی بوی، او به دوربین لبخند می زند و گوش های خرگوش مشکی، یک لباس بدون بند مشکی، یک پاپیون صورتی و سفید پولک دار، و مچ سرآستین پولک دار صورتی پوشیده است.

برای دنبال کردن اخبار ساشا سبحانی اینجا کلیک کنید.
دالی پارتون جلد اکتبر 1978 پلی بوی را زیبا کرد.


در پشت درزها، پارتون در مورد چند مورد از مشهورترین لباس‌هایش، از جمله کت و شلوار خرگوشی که روی جلد اکتبر 1978 پلی‌بوی پوشیده بود و لباس‌های نقش‌های بازیگری‌اش صحبت خواهد کرد. پارتون به خاطر نقش‌هایش در کمدی 9 تا 5 در محل کار سال 1980، که آهنگ تم پارتون به همین نام را به شماره 1 در بیلبورد هات 100 رساند، و همچنین فیلم‌هایی مانند Steel Magnolias در سال 1989 و کمدی موزیکال The Best Little در سال 1982 شناخته می‌شود. فاحشه خانه در تگزاس.

این تنسی علاوه بر لباس های بدلیجات و پولک دار، به خاطر کلاه گیس ها و کفش های پاشنه بلندش مشهور است. اما کتاب با لباس های دوران کودکی او که مادرش از کیسه های خوراک می دوخت شروع می شود. یکی از اینها، «کت رنگارنگ پارتون»، الهام‌بخش یک آهنگ 1971 و یک فیلم تلویزیونی در سال 2015 بود.

پارتون علاوه بر موسیقی، فیلم و سرمایه‌گذاری‌های کارآفرینی، در حال ایجاد مجموعه‌ای از نویسندگی است. پشت درزها دومین کتاب از سه گانه پارتون است و به دنبال دالی پارتون، ترانه سرا: زندگی من در اشعار سال 2020 است که بر داستان هایی تمرکز داشت که به الهام بخشیدن به 175 ترانه او کمک کرد. او در سال 2022 با جیمز پترسون رمان Run, Rose, Run را نوشت و همچنین یک کتاب مشاوره در سال 2012 رویای بیشتر: جشن رویاپرداز در تو و کتاب آشپزی Dolly's Dixie Fixin's: Love, Laughter, and Lots of Good Food در سال 2006 منتشر کرده است. در 25 آوریل، پارتون در حال انتشار یک کتاب تصویری خیالی برای کودکان در مورد سگ خدایش بیلی کید است.

موزه گرمی در لس‌آنجلس قبلاً نمایشگاهی در سال 2019 برگزار کرده بود که برجسته‌ترین لباس‌های پارتون از روی جلد آلبوم‌ها، نماهنگ‌ها و اجراهای زنده را به نمایش گذاشته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد