big bang

big bang

big bang

big bang

زندگی نامه مایکل جکسون + خواننده سرشناس جهان

 مایکل جکسون خواننده، ترانه سرا و رقصنده بسیار معروفی بود که پیش از مرگ ناگهانی خود در سال 2009 برنده جوایز متعددی شد. او به خاطر تغییر دادن موسیقی پاپ در سطح جهانی مورد تحسین قرار گرفت و بسیاری او را به عنوان پادشاه پاپ مورد احترام قرار دادند، زیرا او واقعاً صنعت موسیقی و صنعت موسیقی را تغییر داد. فرهنگ عامه او در 29 آگوست 1958 در گری، ایندیانا به دنیا آمد و فعالیت موسیقی او از کودکی شروع شد که در کنار خانواده اش زیر نظر گروه موتاون می خواند.


مایکل جکسون خواننده، ترانه سرا و رقصنده بسیار معروفی بود که پیش از مرگ ناگهانی خود در سال 2009 برنده جوایز متعددی شد. او به خاطر تغییر دادن موسیقی پاپ در سطح جهانی مورد تحسین قرار گرفت و بسیاری او را به عنوان پادشاه پاپ مورد احترام قرار دادند، زیرا او واقعاً صنعت موسیقی و صنعت موسیقی را تغییر داد. فرهنگ عامه او در 29 آگوست 1958 در گری، ایندیانا به دنیا آمد و فعالیت موسیقی او از کودکی شروع شد که در کنار خانواده اش زیر نظر گروه موتاون می خواند.


این گروه در شهر و همچنین در سطح ملی مشهور شد، چیزی که باعث تحسین خانواده شد. با گذشت زمان، مایکل جکسون شروع به نوشتن آهنگ های خود بر اساس وضعیت اسفناک زنان و سیاه پوستان در جامعه کرد. او اولین خواننده‌ای بود که در سال 1982 یک آلبوم تکی در زمینه موسیقی عامه پسند تولید کرد و این او را در کلاس خودش قرار داد، حتی اگر هنوز جوانی با پتانسیل بالا به حساب می‌آمد.

در سال 2009، تمام جهان از اعلام مرگ او شوکه شدند، زیرا تصور می‌شد که او اندکی پس از انتشار این خبر در سلامت کامل به سر می‌برد. پذیرش مرگ او برای خانواده و دوستان دشوار بود، چیزی که جنجالی را به راه انداخت که منجر به کشمکش های حقوقی شد. شما میتوانید برای خواندن زندگی نامه ساشا سبحانی آقازاده ناخلف ایرانی با ما همراه باشید.


در نتیجه، پزشک شخصی او به قتل غیرعمد متهم شد، زیرا پس از مرگ مشخص شد که بدن او حاوی مواد مخدر خطرناک است. در سال 2011، دکتر به دلیل قتل غیرعمد به چهار سال زندان محکوم شد. این مقاله شرحی از زندگی مایکل جکسون با تمرکز بر جنجال‌هایی که پیرامون مرگ او در سال 2009 رخ داد، ارائه می‌کند.


اوایل زندگی


مایکل جکسون از طبقه کارگر خانواده آفریقایی-آمریکایی بود که در گری، ایندیانا زندگی می کردند. او در 29 آگوست 1958 به دنیا آمد و آخرین متولد از خانواده چهار فرزند بود. برادران دیگر او جرمین، جکی و تیتو بودند. زمانی که پنج ساله بود، در گروه خانوادگی عضو شد و رهبر گروه شد، زیرا او بسیار خوش صدا بود. در این سن لطیف، او دامنه فوق‌العاده‌ای از عمق را نشان داد که با توانایی خود در انتقال احساسات پیچیده، مخاطبان را برانگیخت.


پدرش یک گیتاریست بود و می‌خواست فرزندانش در صنعت موسیقی که الهام‌بخش مایکل جوان بود، موفق شوند. پدرش به خانواده سخت می‌گرفت و خواستار کمال بود و گروه را مجبور می‌کرد تا قبل از اجرای عمومی چندین ساعت به تمرین و صیقل دادن مهارت‌های خود بپردازد. در سال 1968، جکسون 5 توسط گوردی امضا شد، که یک تهیه کننده محلی بود که تحت تأثیر فعالیت های گروه در شهر قرار گرفته بود.


خانواده به دلیل شرایط مالی سختی که در شهر زادگاه تجربه کردند، مجبور شدند به لس آنجلس نقل مکان کنند.2 گروه خود را به عنوان یک گروه موسیقی اجرای زنده در شهر جدید تاسیس کرد، در حالی که پدر مایکل، جوزف، مدیر آن بود. دایانا راس، خواننده گوردی و سوپریمز، پس از ورود در سال 1969، چند ماه میزبان خانواده مایکل در لس آنجلس بود. خانواده بعداً در یک رویداد فوق‌العاده با تجارت موسیقی تهاجمی آشنا شدند.


شغل انفرادی


گفته می شود که مایکل جکسون از سیزده سالگی به تنهایی شروع به اجرای یک آلبوم کرد. در سال 1971، او آلبومی را با عنوان «برو آنجا باش» منتشر کرد که چندین نفر را تحت تأثیر قرار داد و آن را به یکی از پرفروش ترین ها در کشور تبدیل کرد. در سال 1972 آلبوم دیگری با نام بن منتشر کرد. این آلبوم دارای تصنیف همنام در مورد موش بود و این آهنگ اولین تک آهنگ بود.


از اوایل دهه 1970، مایکل جکسون و گروه خانوادگی اش مشغول گشت و گذار در شهرهای مختلف با ضبط آهنگ ها و اجرا با گوردی به عنوان مدیر بودند. مدیر نقش مهمی در حرفه موسیقی جکسون ایفا کرد زیرا او چندین آهنگ نوشت که باعث شهرت خواننده شد. بین سال‌های 1971 تا 1973، این گروه به حدی محبوب بود که از طریق کارتون‌های ایستگاه‌های رسانه‌ای معروف جاودانه شد. در حالی که محبوبیت گروه در حال افزایش بود، مایکل جکسون با شرکت ضبط مشکل داشت.


مشکل اصلی رسیدگی به امور مالی بود زیرا جوزف، پدر مایکل، می‌خواست سهم قابل توجهی از تلاش‌های فرزندانش داشته باشد. جوزف بر این عقیده بود که شرکت به اندازه کافی برای رشد استعدادهای فرزندانش تلاش نمی کند، زیرا مشارکت آنها هرگز به درستی تشخیص داده نشد.


خانواده جکسون مایل بودند تولید موسیقی را مدیریت کنند، که آن را مجبور به فسخ همه قراردادها با گروه موتاون در سال 19753 کرد. این موضوع بر خانواده نیز تأثیر گذاشت زیرا برادر بزرگتر، جرمین جکسون، تصمیم به ادامه همکاری با گروه موتاون گرفت. چندین آلبوم با آن تولید کرد، حتی اگر با آلبوم های مایکل مطابقت نداشت.


مایکل و دو برادرش گروه جدیدی به نام جکسون ها راه اندازی کردند که در نهایت با اپیک رکوردز قرارداد امضا کردند. در سال 1978، جکسون و دو برادرش آلبومی با عنوان سرنوشت تولید کردند. این آلبوم شهرت گروه را به دست آورد، زیرا آنها را ترانه سرایان با استعدادی می نامیدند، زیرا آنها همه رکوردها را بدون کمک خارجی نوشتند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد